21.4.07

Sant Jordi

A mi m'agrada aquest dia. Els carrers plens de gent, parades de llibres a cada cantonada i moltes roses (no pas per mi ehh!). I mireu, només treure el cap una estona al carrer, ja em deixaria satisfeta. Aquest any, però...treballo del matí al vespre i no podré veure res d'això. Per tant, he hagut d'avançar la diada :D
Ma mare m'ha comprat dos llibres, me'ls ha deixat triar.

Un d'ells és "la pell freda" de l'Albert Sánchez Piñol, és un llibre que he regalat diverses vegades i que m'atrau quan entro a les llibreries, per tant tocava llegir-lo per així poder opinar. Al llegir el dors del llibre hi ha tres frases que potser fan que tingui ganes de saber que m'espera a l'interior. Diuen: "Mai no som infinitament lluny d'aquells qui odiem. Per la mateixa raó, doncs, podríem creure que mai no serem absolutament a prop d'aquells qui estimem."

L'altre llibre és "poesia amorosa completa 1980-2000" de Joan Margarit. Un altre llibre que m'ha aparegut alguns cops a les mans i llegint algunes línies m'ha fet continuar llegint. Un llenguatge molt proper, no us puc dir més de moment.

Per tant, ja tinc aquests llibres apunt de començar, tot i això haig d'acabar el que tinc a la meitat "herba d'enamorar" de Teresa Moure de moment m'està agradant.
Així que amb la diada avançada tot es veu amb més bons ulls, per poder anar a treballar demà i el dilluns mateix sense treure el cap al carrer i notar que és un dia especial. Aquest any tampoc hi haurà rosa, però m'he comprat un ram de flors molt bonic, crec que durarà tota la setmana.
Que tingueu una bona diada de Sant Jordi!!!!
Algun llibre per destacar??? No m'haurien anat malament alguns consells.

10 comentaris:

Unknown ha dit...

Si t'agrada La pell freda, acabo de publicar Montecristo, una novel·la d'aventures a l'estil ambientada a la Segona Guerra Mundial, amb espies, nazis, persecucions i unes quantes sorpreses.

Bon Sant Jordi!

El veí de dalt ha dit...

La teva mate té molt bon gust, que ho sàpigues. Jo et recomanaria desenes de llibres; però el millor és que tu els toquis, els miris, llegeixis l'argument, unes frases i decideixis, o no, endur-te'l.

Anònim ha dit...

Això dels llibres és molt personal, m'apunto al consell del veí. Bona diada!!

Waipu Joan ha dit...

som uns afeccionats salvatges a La pell freda i a la seva segona part, Pandora al Congo. L'altre no el conec...ja m'ho miraré!
Que tinguis una feliç diada tu també!

Deric ha dit...

ara és tard per aconsellar-te cap llibre per Sant Jordi, només espero que el que t'han regalat t'agradi molt

Joana ha dit...

La pell freda em va encantar,i Pandora al Congo no tant. Els altres me'ls apunto.
Espero que passessis una bona diada!

Anònim ha dit...

Hola,
como recomiendas a Joan Margarit seguro que conoces un poema que creo se llama "Els que venen". Paco Ibañez tiene una canción con este poema.
Si no es mucho pedir, ¿me lo podrías enviar? No lo he encontrado.
Gracias

Txell Salip ha dit...

M'haguès encantat passejar per les Rambles per veure les novetats "llibreteres" que hi han, doncs aquest any ningu m'ha regalat un llibre :-(

Tant es, el buscaré amb més calma, en buscaré un que em satisfaga a Mi Mateixa :-P

Petonasos guapa!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...

No he llegit la pell freda però tothom me n'ha parlat molt però que molt bé...

euria ha dit...

Bones a tots!!! Ja he acabat les vacances....

Doc moriarty--> encara l'haig de començar...ja falta poc, espero hagis venut prou per st jordi.

Veí de Dalt--> si que té bon gust i tant....ara...q jo la dirigeixo una mica :)

Pd40--> seguiré els consells.

Joan--> m'apunto el de Pandora al Congo....merci

Déric--> felicitats pel teu bon st jordi :)

Joana--> doncs el llegiré amb més ganes encara.

Manalsan--> si el trobo te l'envio.

Jo mateixa--> jo no he tingut rosa...i fa temps que no en tinc :) per tant m'ho vaig comprar tot jo ;p

Tondo rotondo--> a vera si acabo el que estic llegint d'un cop!!

gràcies a tots per les aportacions