22.2.07

Renfe


Ahir vaig anar a Barcelona, vaig agafar el tren de les 8:00 i esperava arribar al cap d'1h i 10 minuts. Ara fa un temps que ja no agafo aquest tren i ja no recordava que l'hora i amb les condicions que vas a Bcn poden anar canviant per moments. A partir de Granollers (casi veiem Bcn ;p) va començar a entrar gent i més gent....s'anava creant un ambient crispat, mentre cada cop s'invadia més l'espai personal de cadascun dels que estàvem allà. Jo no em puc queixar gaire, perquè al haver pujat al principi del trajecte, tenia seient. S'escoltaven les queixes de sempre, gent que arriba tard a la feina i més tard per esperar el justificant que realment estava al tren i que hi havia hagut una avaria. Total 45 minuts més tard de l'hora que em tocava arribar; clar que pitjor ho van tenir els que estaven a Sitges, 5 hores per arribar a Bcn. Suposo que és el que passa quan durant tants anys no s'ha invertit res per renovar la xarxa de trens, això si, el bitllet recorden augmentar-lo de preu sempre que toca i ara està pels núvols. Després diran que la gent no agafa el transport públic.....

1 comentari:

qwadro_fx ha dit...

Hi. Your blog is so beautiful, it's very logical layout. I also want to make a good blog like yours but not impossible. I was lucky to know your blog, I will visit often. This article is very interesting and meaningful. Thank you very much. Hope you do not delete my signature ! Thank you very much! :)
etobicoke condosfile auditing software